Vabun S.A. podsumowuje swoją obecność na Fast Fashion 2016

Od spółki Vabun S.A. otrzymaliśmy krótkie podsumowanie z uczestnictwa w Międzynarodowych Targach Fast Fashion 2016. Jak się okazuje targi były znakomitą okazją do dziesiątek, a może i setek spotkań z fanami tak Radosława Majdana, jak i perfum i żeli pod prysznic marki Vabun. Liczni goście mogli przekonać się o jakości i trwałości oferowanego asortymentu.

Z informacji uzyskanych od spółki przez niespełna trzy dni – pierwszy dzień był dniem branżowym i praktycznie zamkniętym dla odwiedzających z zewnątrz – przez stoisko przewinęło się mnóstwo osób zainteresowanych produktami naszej spółki powiązanej. Udało się nawiązać liczne kontakty, które być może w niedalekiej przyszłości zaowocują podpisaniem kolejnych umów handlowych i dystrybucyjnych.

Co ciekawe, mimo, że celem nie była sprzedaż produktów, a tylko ich prezentacja, to podczas targów sprzedano niemal 150 zestawów (perfumy + żel) i drugie tyle pojedynczych produktów! Powyższe wyliczenia wskazują, że średnio, co około 8 minut dokonywano na stoisku Vabuna zakupu.

Wszystko to pokazuje ogromny potencjał marki oraz produktów naszej spółki. Podpisanie w ostatnich tygodniach umowy dystrybucyjnej z Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o  powinno przyspieszyć jej rozwój oraz dotarcie do potencjalnych klientów w całym kraju. Natomiast debiut dwóch zapachów dla kobiet spowoduje, że jeszcze tej jesieni będzie o spółce Vabun głośno w mediach i nie tylko…

 

beauty days 2016 vabun05

beauty days 2016 vabun04

beauty days 2016 vabun03

beauty days 2016 vabun01